Únor 2014

Cvičím s Jillian - 5. den

28. února 2014 v 17:36 | Adelaine |  Jak cvičím
Tak mám za sebou 5.den 30 day shred s Jillian a cítím se vážně skvěle! Den ode dne se mi cvičí líp a líp a čím dál rychleji to utíká! Zrovna dneska jsem přemýšlela, jestli cvičím 5 nebo už dokonce 10 minut ... a on byl konec! Takže spokojenost!

Jinak jsem se rozhodla, že sem budu psát o cvičení s Jill každý druhý den, přeci jen číst každý den o tom, jak jsem se zpotila asi není to, po čem zrovna toužíte :D A taky už mám vyhlídnutej WORKOUT po 30 day shred ...

JILLIAN MICHAELS: 6 WEEK SIX-PACK WORKOUT!!


Takže joo už se těším na léto, až se na přehradě ukážu v plavkách ve svý hubený a vypracovaný postavě !!!

57KG !!!

28. února 2014 v 8:22 | Adelaine |  Moje proměna
Ani nevíte, jakou z toho mám radost! Dalších 0,8kg dole a já už vážím přesně 57 kg ! :) Když vidím výsledky, tak mě to motivuje víc a víc se sebou něco dělat !! :))

Jídelníček || 27.2. 2014

27. února 2014 v 23:00 | Adelaine |  Můj jídelníček
Snídaně: jogurt meruňkový, pomeranč (245kcal)
Svačina: Big 3bit (sem debil, 268kcal)
Oběd: nic
Svačina: 2 rýžové chlebíčky, 2 plátky šunky (127kcal)
Večeře: preclík (zase ten zimák, 100kcal)

Tekutiny: 0,5l zeleného čaje, 2l vody
Pohyb: 30min basket (-211kcal), Jillian Michaels 30day shred lvl1 (-249kcal)

kcal celkem: příjem 740kcal, pohyb -460kcal, trávení -74kcal

CELKEM PŘIJATO 206 KCAL !!!!

Foodspiration 0.1 || Fruit

27. února 2014 v 15:34 | Adelaine |  Foodspiration
Jak napovídá nadpis, dnešní FOODSPIRATION bude tak trochu ovocné! :) Začíná se nám čím dál více oteplovat a létop se kvapem blíží a právě v takových horkých letních dnech je pořádná mísa osvěžujícího ovoce to nejlepší !

Upřímně při prohlížení takových obrázků se mi sbíhají sliny na nějaké ty jahody, kiwi ... Nebo rovnou na celý ovocný salát!

A jak jste na tom s ovocem vy? Máte ho rádi, nebo raději upřednostňujete zeleninu? :)

Jídelníček || 26.2. 2014

26. února 2014 v 19:11 | Adelaine |  Můj jídelníček
Snídaně: nic
Svačina: rýžový chlebíček (24kcal)
Oběd: přírodní kuř. řízek, bramb. kaše (celkem 257kcal)
Svačina: horká čokoláda (zas -.-, 137 kcal)
Večeře: 2 rýžové chlebíčky se šunkou (110 kcal)

Tekutiny: 2l vody, 1l citronové vody
Pohyb: Jillian Michaels 30 day shred ( -249kcal)

kcal celkem: příjem 528 kcal, pohyb - 249kcal, trávení - 53kcal

CELKEM PŘIJATO 226KCAL !!

Cvičím s Jillian - 3. den

26. února 2014 v 18:33 | Adelaine |  Jak cvičím
Tak a pro dnešek splněno!! Vím, že včera jsem o cvičení nenapsala, ale nějak na to nebyl čas :) Dnes jsem se do toho pustila poněkud unavená a upřímně se mi moc nechtělo. Jak jsem ale začala cvičit, úplně jsem citíla tu energii a nepolevila jsem do úplného konce !! Tohle cvičení s Jillian mě fakt baví! Je to parádní kombinace, jsou tam cviky na sílu, kterých si odpočinete po kardiu a pak se zase parádně zapotíte u břišáků, prostě pecka!!

Dokonce jsem se dnes odhodlala cvičit podle Natalie a pohoda! Takže od zítra už jen "těžší" verzi ... úplně už vidím to svoje zpevněné tělo až skončím !!! ♥
A co vy, jak postupujete se svým cvičením? Podle koho/čeho cvičíte, jak vás to baví a jaké to má výsledky? :))

PODPORA!!!

26. února 2014 v 16:51 | Adelaine |  O blogu
Tímhle článkem bych vlastně chtěla poděkovat úúúúplně všem co kdy napsali na můj blog ... Protože jsou to jen samé pozitivní a podporující komentáře! Nemáte tušení, jak moc mě to motivuje a jak moc mě to žene kupředu! Většina lidí z mého okolí řekne akorát "prosimtě, ty žádnou dietu držet nemusíš, nehubni" ... a blablabla. Ale když se sebou nejsem spokojená, tak co mam dělat? Smířit se?? Ani za nic !!!

Jsem šťastná za všechny spřátelené blogy, jsem ráda, že v tom jedeme společně a vzájemně se podporujeme! Protože bez toho by to nešlo! Víte, když jsem dřív měla blog o různých "stááárs" a tak, bylo spřátelení a tom jakou má kdo návštěvnost a jak pěkný má design .. nikoli o vzájemné podpoře a hecování, jako tady!

Takže ještě jednou ... děkuji všem pro-ana blogům, všem blogům a hubnutí, zdravém životním stylu ... i všem ostatním náhodným kolemjdoucím za podporu která mě neskutečně motivuje! JEDEME V TOM SPOLEČNĚ HOLKY!

Jídelníček || 25.2. 2014

25. února 2014 v 22:06 | Adelaine |  Můj jídelníček
Snídaně: 2 rýžové chlebíčky
Svačina: jablko
Oběd: těstovinový salát, 2 rýžové chlebíčky
Svačina: horká čokoláda (jsem děsná!)
Večeře: půlka sýrové pizzy (jdu se zabít)
Druhá večeře: jarní závitek (už vážu smyčku a hledám trám)

Tekutiny: 2l vody, zelený čaj
Pohyb: Jillian Michaels 30 day shred 2.den, 30 dřepů a 30 sedlehů

Dobré ráno! ... aneb vstávat a cvičit

25. února 2014 v 9:27 | Adelaine
Dobré ráno všem! Teda řeknu vám, není nad chození do školy na 10! V 9 hezky vstávačka, hned po probuzení nějaké to protažení a hurá na 30 dřepů a 30 sedlehů - přísahám, že nic vás do běžného pracovního/školního dne neprobudí líp, než nějaké to lehké cvičení po ráno! Pak jsem si dala snídani - jen 2 rýžové chlebíčky s půllitrem citrónové vody. Teď už ze sebe jen udělat člověka a hurá do školy!

A jak trávíte svá rána vy? Co děláte proto, abyste získali co nejvíce energie? :)

Jídelníček || 24.2. 2014

24. února 2014 v 22:10 | Adelaine |  Můj jídelníček
Snídaně: zapečená kaiserka s nivou
Svačina: nic
Oběd: malá sběračka hrachovky, zapečené těstoviny, červená řepa (vyzvraceno -.-)
Svačina: 3 kostičky čokolády -.-
Večeře:4 rýžové chlebíčky, 4 kolečka salámu

Pohyb: Jillian Michaels 30 day shred (den 1.)
Tekutiny: asi 4l vody